Beverly Hills Chihuahua 2
Omiljene čivave koje govore vraćaju se u ovoj komediji prepunoj zabave za cijelu obitelj. Štenci okreću živote novog bračnog para čivava i roditelja Papija i Chloe naglavce jer su preživahni i prezaigrani. No kad njihovi ljudski vlasnici upadnu u nevolje, štenci će dati sve od sebe da ih spase jer se obitelj uvijek drži zajedno, i u dobrim i u lošim vremenima. Papi, Chloe i štenci kreću u junačku pustolovinu te pokazuju da i mališani mogu biti junaci. Zvjezdana postava s Georgeom Lopezom (Papijev glas) glumi u ovoj toploj priči o važnosti obitelji, prijateljstva i odanosti.