Čivava s Beverly Hillsa 3: Viva la fiesta!
Papi se vratio i spreman je za zabavu! Studio koji vam je pružio ČIVAVU S BEVERLY HILLSA poziva vas da uživate u proslavi prijateljstva i obitelji u novome filmu: ČIVAVA S BEVERLY HILLSA 3: Viva La Fiesta! Pridružite se Papiju (George Lopez) i njegovoj dvonožnoj i četveronožnoj obitelji dok se sele u snobovski hotel na Beverly Hillsu u kojemu su i toplice za pse. Problemi počinju kad se Rosa, najmanji član skupine, počne osjećati manje posebnom. Papi mora pomoći Rosi da nađe unutarnju snagu koja je premašila njezina očekivanja. U ovome filmu punome smijeha i ljubavi uživat će cijela obitelj.