Hitna služba za egzotične životinje doktorice K.
Misteriozni slučajevi drže liječnike zauzetima kada mlada zmija prestane nesti jaja.
Dr. T pokušava spasiti zečića, a dr. K izvodi svoj specijalni lifting kapaka na praščiću.