Komedija
Fanovi je zovu "Majka", ali Atsuko je "Otac" — rastura na poslu, no u osnovnim stvarima je izgubljena. Sedam godina nije oprala rublje, a tek je otkrila da vjenčani list dolazi prije svadbe. To su samo neka od urnebesnih i svima poznatih otkrića iz njezinog specijala.