Zarna Garg: Practical People Win
Zarna Garg pali i žari (i nabija krivnju) u svom urnebesnom debiju na Huluu. Na piku su joj muževi, djeca, rodbina i svatko tko se usudi posumnjati u mudrost indijske mame.