Pocahontas II: Journey to a New World
Omiljena Disneyjeva junakinja Pocahontas vraća se u ovoj pustolovini punoj zabave. S prijateljima Meekom i Flitom, Pocahontas plovi u Englesku gdje mora odlučiti hoće li se vratiti životu koji je oduvijek poznavala ili slijediti svoje srce u novoj zemlji.
Priča o omiljenoj Disneyjevoj junakinji Pocahontas nastavlja se u zabavnoj pustolovini. U pratnji prijatelja Meeka, Flita i Percyja, Pocahontas plovi u Englesku kao ambasadorica mira. Isprva je zbunjuju čudna moda i običaji Londona, no ubrzo se sprijatelji sa zgodnim Englezom Johnom Rolfeom. Dolazak tajanstvenog stranca prisilit će je da bira između života koji poznaje i puta u budućnost. Nezaboravni likovi i predivne pjesme čine "Pocahontas II: Putovanje u novi svijet" animiranom pustolovinom u kojoj će uživati cijela obitelj, a koja sjaji svim bojama Disneyjevog klasika.