Pocahontas
Disneyjeva junakinja Pocahontas blista u "svim bojama vjetra" u zanosnom klasiku nadahnutom legendom. Uz bogatu animaciju i nezaboravnu glazbu "Pocahontas" je priča o prijateljstvu i hrabrosti.
Disneyjeva junakinja Pocahontas blista u "svim bojama vjetra" u zanosnom klasiku nadahnutom američkom legendom. Zabava i uzbuđenje kriju se "odmah iza riječnog zavoja", dok Pocahontas i njezini šumski prijatelji Meeko i Flit otkrivaju prve engleske stanovnike na obali njihova sela. Vođena mudrošću svoje voljene bake Willow i prijateljstvom hrabrog kapetana Johna Smitha, Pocahontas mora pronaći način da premosti jaz između dvije posve različite kulture. Uz bogatu animaciju i glazbu za koju su nagrađeni "Oscarom" Disneyjev film "Pocahontas" priča je o pustolovini, prijateljstvu i hrabrosti.