Djed Božićnjak
Komičarska superzvijezda i dobitnik "Zlatnog globusa" Tim Allen zasjao je u Disneyjevoj čarobnoj hit-komediji "Djed Božićnjak". Na Badnjak rastavljeni otac i njegov sin otkriju da je Djed Božićnjak pao s krova. Kad tata preuzme uzde, otkriva da je postao novi Djed Božićnjak te da mora uvjeriti nevjernike, uključujući i samog sebe.