Presmiješna pustolovina u kojoj odvažna Oddball, kujica dalmatinca bez točkica, traži točkice koje joj pripadaju, a ara Waddlesworth živi u zabludi i misli da je rotvajler. Ovaj ludi dvojac vodi skupinu štenaca na misiju u kojoj moraju nadmudriti opaku spletkaricu Zlicu od Opaka (Glenn Close). Film je prepun potjera, gustih situacija, presmiješnih psina i uzbudljivih bjegova od Londona do ulica Pariza, i pariške pekarnice.