One Hundred and One Dalmatians
Pridružite se junačkoj ekipi neodoljivih psića u dramatičnoj potrazi za spašavanjem Pongovih i Perditinih štenaca od Cruelle De Vil, nevjerojatno otkačene zlikovke.