The Lodge
Skye se s tatom seli na selo kako bi vodili hotel Lodge. Novi početak nije lak, a sklapanje prijateljstava može biti zbunjujuće, čak i kad ti je najbolji prijatelj Josh uvijek dostupan na mobitelu.
Skye se s tatom seli na selo kako bi pomogla djedu voditi pansion. Uskoro otkriva da sklapanje novih prijateljstava nije nimalo lako. Ben i njegov najbolji prijatelj Sean treniraju za državno prvenstvo, no dolazak Skye unosi nemir i stvara rivalstvo koje nije samo biciklističko. Tu su i Noah i Kaylee, prijatelji koje spaja ljubav prema glazbi. Kad reality show koji snima Danielle preusmjeri pažnju na Skye i njezinu misiju spašavanja pansiona, svi postaju dio uzbudljivih i dramatičnih događaja.