The Magic Behind Island Tower at Disney's Polynesian Villas & Bungalows
Zavirite u svijet umjetnika i Imagineera čija je kreativnost oblikovala najnoviji Disneyjev biser: Island Tower u Disney's Polynesian Villas & Bungalows. Kroz jedinstvene perspektive i priče onih koji su oživjeli ovo mjesto, proslavite duh Južnog Pacifika u oazi tropskih palmi, bujne vegetacije i još mnogo toga.
Zavirite iza kulisa i otkrijte kako su umjetnici i Imagineeri oživjeli najnoviji Disneyjev dragulj, toranj Island Tower u Polynesian Villas & Bungalows. Uronite u duh južnog Pacifika, oazu palmi i bujne vegetacije, kroz priče njezinih tvoraca. Otkrijte tropski bijeg usred čarolije, s terasastim vrtovima koji slave otoke Bora Bora, Havaje, Samou i Fidži.