Magic: Čarobno Disneyjevo blago
Upoznajte novi Disneyjev brod, od Moanina prvog nastupa i obitelji s Plaze de Coco do iluzija ukletog salona u vili.
Zavirite iza kulisa i upoznajte pustolovne svjetove novog Disneyjevog broda, Disneyjevo blago. Od probe do premijere, zaplovite s Moanom u prvoj brodvejskoj adaptaciji filma. Doživite nadahnuće koji je oživjelo svijet Coco. Pogledajte svijet iluzija pun sablasnih nacerenih duhova koji plove morima.