Disney Junior Ariel
Disney Junior Ariel je glazbena pustolovna serija za predškolce o maloj sireni Ariel. Ona uči da je njezina moć u glasu kojim može progovoriti, zapjevati i pokrenuti valove. A kad to učini, može promijeniti svoj svijet! Okružena je klasičnim likovima iz originalnog filma, poput Sebastiana i Floundera, ali i uzbudljivim novim prijateljima. Radnja je smještena u živopisno Karipsko more i slavi karipsku kulturu kroz glazbu, hranu, modu, jezik i folklor.