Mala sirena: Arielin početak
Zamislite vrijeme prije nego što je Ariela upoznala princa, kad je u podvodnom kraljevstvu glazba bila zabranjena. Rastrzana između obitelji i ljubavi prema glazbi Ariela mora donijeti tešku odluku.
Doznajte početak jednog od najomiljenijih Disneyjevih likova u novom filmu: "Mala sirena: Arielin početak". Zamislite vrijeme prije nego što je Ariela upoznala princa, kad je u podvodnom kraljevstvu glazba bila zabranjena. Rastrzana između obitelji i ljubavi prema glazbi Ariela mora donijeti tešku odluku. Hoće li mala sirena, uz pomoć prijatelja Sebastiana i Flaundera i svojih šest zabavnih sestara uspjeti vratiti glazbu, prijateljstvo i ljubav u kraljevstvo? Zvjezdana ekipa u sjajnoj glazbenoj pustolovini punoj uzbuđenja, sjajnih animacija i novih pjesama.