MUPPETS, THE
Walter, najveći obožavatelj Muppeta, i njegovi prijatelji otkrivaju plan za uništenje Kazališta Muppeta. Moraju brzo ponovno okupiti Kermita i prijatelje kako bi organizirali najveći Muppet teleton i spasili svoje voljeno kazalište.
Dominacija Muppeta nastavlja se s novim smiješnim filmom iz Walt Disney Studija. Jason Segel, Amy Adams i Chris Cooper pridružuju se svima omiljenim Muppetima u komičnoj avanturi za cijelu obitelj. Dok su na odmoru u Los Angelesu, Walter, najveći obožavatelj Muppeta na svijetu, njegov brat Gary i prijateljica Mary otkrivaju dijabolični plan pohlepnog naftnog milijunaša da uništi Kazalište Muppeta. Sada trojac mora ponovno okupiti Kermita, Miss Piggy i njihove prijatelje kako bi organizirali najveći Muppet teleton ikad i spasili svoje voljeno kazalište.