Muppeti i božićna pjesma
Razdoblje ljubavi, smijeha i jedne od najomiljenijih priča svih vremena. Pridružite se Kermitu, Miss Piggy i Muppetovcima u veseloj i čarobnoj verziji Dickensova klasika. Oskarovac Michael Caine maestralno je utjelovio pohlepnog i škrtog Ebenezera Scroogea. Sudbonosne Badnje večeri Scroogea posjete Duh prošlog Božića, Sadašnjosti i Budućnosti. S ljubaznim i skromnim Bobom Cratchitom (Žabac Kermit) i njegovom obitelji, Duhovi otvaraju Scroogeu oči i srce da shvati pravo značenje Božića. Uz originalnu glazbu i čarobne specijalne efekte, ovaj će film postati blagdanska tradicija vaše obitelji.