Zenimation (Shorts)
Isključite se, opustite se i osvježite svoja osjetila uz zvučne kulise Disneyjevog Zenimationa. Od Raye i Sisu na kiši, preko malene Vaiane koju zove ocean, do Zvijeri koja se pretvara u čovjeka, ove legendarne scene postaju jedinstveno zvučno iskustvo.
Zenimacija se vraća s novom sezonom! Ovaj serijal stvara opuštajuću zvučnu kulisu sa scenama iz bezvremenskih filmova studija Walt Disney Animation. Uživajte u trenucima iz više od osam desetljeća hvaljenih filmova, od Disneyjeve "Snjeguljice i sedam patuljaka" do nikad prije viđenih scena iz filma "Raya i posljednji zmaj". Isključite se, opustite i osvježite osjetila uz ovu posvetu vizualnim i zvučnim umjetnicima koji su stvorili Disneyjevo nasljeđe. Kreirao i montirao David Bess. Izvršna producentica Amy Astley. Iz studija Walt Disney Animation.
Uronite u kišu sa Simbom, Bambijem i dosad neviđenim snimkama iz Raje i posljednjeg zmaja.