Vaiana - potraga za mitskim otokom
Vaiana kreće na odvažnu misiju kako bi spasila svoj narod. Na putu upoznaje moćnog poluboga Mauija, a zajedno se otiskuju na uzbudljivu plovidbu preko oceana, ispunjenu opasnostima, otkrićima i nezaboravnim pustolovinama.