Lilo & Stitch: The Series
Ako je Stitch bio omiljeni Eksperiment 626 dr. Jumbe, što se dogodilo s ostalih 625? Jumbini preostali eksperimenti rasuli su se po Havajima u obliku dehidriranih čahura. Aktiviraju se u dodiru s vodom i, baš poput Stitcha, svaki ima posebne talente za uništavanje... i komediju. Misija Lilo i Stitcha je uhvatiti Stitchove "rođake" prije nego što padnu u šake zlog dr. Jacquesa von Hamsterviela i njegova pomoćnika Gantua, preobratiti ih na dobro i pronaći dom za svakoga od njih.