Marvel One-Shot: Agent Carter
Godinu dana nakon događaja iz filma "Kapetan Amerika: Prvi osvetnik", britanska agentica Peggy Carter radi u analizi podataka i dešifriranju za SSR. Dok traga za zagonetnim "Zodijakom", bori se i sa svojim mizoginim, birokratskim šefom, agentom Johnom Flynnom, koji smatra da ženama nije mjesto u svijetu špijunaže.