Pirati s Kariba: Mrtvačeva škrinja
Jack Sparrow mora podmiriti dug Davyju Jonesu ili se suočiti s vječnim prokletstvom. Kako bi prevario sudbinu, kreće u potragu za legendarnom Škrinjom mrtvaca, dok ga na otvorenom moru vrebaju nove opasnosti.