Pirati s Kariba: Salazarova osveta
Kapetan Jack Sparrow suočava se s kapetanom Salazarom i njegovom posadom smrtonosnih duhova koji su pobjegli iz Đavoljeg trokuta. Kako bi ih zaustavio i spasio vlastiti život, mora pronaći legendarni Posejdonov Trozubac.