Under Wraps
Dvanaestogodišnji prijatelji Marshall, Gilbert i Amy slučajno ožive mumiju koju pronađu u susjedovom podrumu. Od milja je nazovu Harold i sada se utrkuju s vremenom da je vrate na počivalište prije ponoći na Noć vještica.