One Man Band
S novčićem namijenjenim fontani želja, djevojčica susreće dva ulična svirača koji bi ga radije vidjeli u svojim šeširima. Uskoro se malena Tippy nađe usred glazbenog dvoboja između dvojice čovjek-orkestara.
S novčićem za fontanu želja, djevojčica susreće dva ulična svirača koji bi taj novčić radije vidjeli u svojim šeširima. Uskoro se mala Tippy nađe usred glazbenog dvoboja dvojice jednočlanih bendova.