Presto
Dostojanstvo. Staloženost. Tajanstvenost. Ništa manje ne očekujemo od velikog mađioničara Presta s prijelaza stoljeća. No kad Presto zaboravi nahraniti svog zeca jednom previše, sve je moguće! Ovaj komični kratki film iz Pixarova studija prati sve luđe spačke nevjerojatnog Presta i njegova zeca Aleca te što se događa na pozornici kad ego velike zvijezde izazove pametnu osvetu zanemarenog kolege.