Drain Alcatraz
Znanstvenim ekspedicijama i vrhunskom računalnom grafikom isušujemo smrtonosne vode oko najzloglasnijeg zatvora na svijetu. Nakon potpunog isušivanja zaljeva San Francisco, zloglasni otočni zatvor napokon otkriva svoje tajne i pokazuje zašto je bijeg sa Stijene bio gotovo nemoguć.