Drain the Oceans: The Mississippi River & Arctic War
Isušivanje oceana rasvjetljava nepoznato. Spoj istraživanja i vrhunske vizualizacije otkriva dokaze o nevjerojatnim tajnama podmorja.
Spojem podvodnog istraživanja i inovativnih vizualizacija, serija "Isušite oceane" otkriva skrivene dokaze nevjerojatnih podvodnih misterija. Ovo nisu umjetnički prikazi, već ono što se doista nalazi dolje – do posljednje zakovice. U četvrtoj sezoni serija donosi novi, napeti stil: priče pripovijedaju isključivo istraživači i arheolozi, a vi se osjećate kao da ste ondje s njima.