Sofia the First: Royal Magic
Princeza Sofia od Enchancije kreće u novu školu – Školu kraljevske magije Charmswell. Ondje će, uz kraljevske prijatelje, princezu Laylu, princezu Camilu i princa Zanea te školskog ljubimca Peppera, psića-jednoroga, Sofia otkriti što znači biti najčarobnija princeza EverRealma. Čeka je čitav začarani svijet dok se upušta u uzbudljive pustolovine s novim i starim prijateljima, kraljevskom obitelji i vjernim životinjskim prijateljima.