Jednom princeza, zauvijek princeza
Dvije djevojčice otključavaju čarobni svijet princeza koji stvaraju maštom i neraskidivim prijateljstvom. Film istražuje očaravajuće svjetove koje grade kroz igru i njihovu bezvremensku vezu sa svijetom Disneyjevih princeza.