The Proud Family
Pratite zgode i nezgode Penny, tipične afroameričke djevojčice koja se pokušava snaći u ranim tinejdžerskim godinama. Svaki njezin susret neizbježno se pretvara u nevjerojatnu situaciju punu spački, smijeha i srca.
Pratite pustolovine i nezgode Penny, tipične afroameričke djevojčice koja se pokušava snaći u ranim tinejdžerskim godinama. Svaki se njezin susret neizbježno pretvara u urnebesnu situaciju punu spački, smijeha i topline. Penny pokušava uskladiti obitelj, školu i društveni život, no stvari joj nimalo ne olakšavaju prijatelji poput otresite Dijonay, njezina suparnica LaCienega Boulevardez, brižni, ali prezabrinuti roditelji i njezina otkačena baka, Suga Mama.