Kim Possible
Kim Possible naizgled je obična srednjoškolka, no u slobodno vrijeme spašava svijet. U borbi protiv zlikovaca pomažu joj najbolji prijatelj Ron Stoppable, njegov ljubimac Rufus, goli krtičji štakor, i Wade, internetski genij koji im putem Kimunikatora šalje ključne informacije. Kim zaustavlja neprijatelje diljem svijeta, a onda se vraća obitelji i domaćoj zadaći.