The Avengers: United They Stand
Dinamična animirana serija nastala prema klasičnom Marvelovom stripu iz 1963. Smještena u živopisnu, visokotehnološku blisku budućnost, serija prati najmoćniji tim superheroja u Marvelovom svemiru.