The Wonderful World of Disney: The Little Mermaid Live!
Ova posebna posveta animiranom klasiku i njegovoj bezvremenskoj glazbi vodi vas na čarobnu podmorsku pustolovinu. Glazbeni nastupi zvjezdane postave uživo isprepliću se s originalnim filmom. Ovaj nevjerojatni hibridni format donosi veličanstvenu scenografiju i kostime te glazbu iz omiljenog crtića.