Peter Pan & Wendy
U režiji Davida Loweryja, „Petar Pan i Wendy” upoznaje nas s Wendy Darling, djevojčicom koja se boji napustiti dom iz djetinjstva. Ona upoznaje Petra Pana, dječaka koji odbija odrasti. Zajedno sa svojom braćom i sićušnom vilom Zvončicom, putuje s Petrom u čarobni svijet Nigdjezemske. Ondje susreće zlog gusarskog kapetana, Kapetana Kuku, i upušta se u uzbudljivu i opasnu pustolovinu koja će joj zauvijek promijeniti život.