Chariots of Fire
Društveni pritisak i osobne dvojbe muče dvojicu vrlo različitih britanskih sportaša na putu do slave na Olimpijskim igrama u Parizu 1924.
Dobitnik četiriju Oscara, uključujući onaj za najbolji film, ovaj međunarodno priznati film donosi istinitu priču o dvojici britanskih sprintera koji se bore za zlato na Olimpijskim igrama u Parizu 1924. Harold Abrahams, ambiciozni sportaš židovskog podrijetla, trči kako bi nadvladao predrasude i postigao slavu, dok se njegov suparnik Eric Liddell, pobožni škotski misionar, natječe u slavu Boga.