Priča o borcu i narodnom heroju iz doba Velike depresije, Jimu Braddocku, koji je 1935. u iscrpljujućoj borbi od 15 rundi porazio prvaka teške kategorije Maxa Baera.
Dobitnici nagrade Oscar Russell Crowe i Renée Zellweger glume u ovoj trijumfalnoj, snažno inspirativnoj istinitoj priči. U vrijeme kad je Amerika trebala junaka, pojavljuje se neočekivani heroj koji dokazuje koliko se čovjek može boriti za drugu priliku za sebe i svoju obitelj. Iznenada u središtu pozornosti, boksač Jim Braddock prkosi svim izgledima i šokira svijet jednim od najvećih povrataka u povijesti. Potaknut ljubavlju prema obitelji, ostvaruje nemogući san.