Old MacDonald Duck
Paško Patak hvata ritam obavljajući poslove na farmi, od hranjenja životinja do mužnje krave Klementine. No postoji problem, ili bolje rečeno, muha u mlijeku! Jedna uporna zujalica kvari mu planove i dovodi ga do ludila.