Mr. Popper's Penguins
Tom Popper uspješan je poslovni čovjek koji nema pojma o važnim stvarima u životu, sve dok ne naslijedi šest preslatkih pingvina koji njegov stan pretvore u zimsku čaroliju.
Tom Popper uspješan je poduzetnik, ali nema pojma o onome što je u životu doista važno. To se promijeni kad naslijedi šest preslatkih pingvina, svaki s jedinstvenom osobnošću. Uskoro Tomovi nestašni cimeri pretvore njegov luksuzni njujorški stan u snježnu zimsku čaroliju, a cijeli mu svijet okrenu naglavačke. Adaptacija nagrađivanog dječjeg klasika.