Daredevil: Ponovno rođen
Gradonačelnik Wilson Fisk nemilosrdno gazi New York dok lovi državnog neprijatelja broj jedan, osvetnika iz Hell’s Kitchena poznatog kao Daredevil. No ispod maske s rogovima, Matt Murdock će pokušati iz sjene uzvratiti udarac kako bi srušio Kingpinovo korumpirano carstvo i spasio svoj grad. Odupri se. Pobuni se. Obnovi.
Daredevil se skriva, ali nipošto ne miruje. Iz sjene Washingtona izranja novi igrač.