Daredevil
Oslijepio kao dječak, Matt Murdock bori se protiv nepravde danju kao odvjetnik, a noću kao superjunak Daredevil u njujorškoj četvrti Hell's Kitchen.
Danju odvjetnik, noću osvetnik. Matt Murdock slijep je od djetinjstva, no ima nadljudski pojačana osjetila. Pod okriljem noći, kao Daredevil, bori se protiv kriminala na ulicama New Yorka. Na put mu staju moćni Wilson Fisk, zvan Kingpin, i drugi čiji se interesi kose s njegovima. Iako kao odvjetnik vjeruje u pravni sustav, kao Daredevil uzima pravdu u svoje ruke kako bi zaštitio svoj kvart.