A Thousand Blows
Jamajkanski imigrant Hezekiah Moscow ulazi u kriminalno podzemlje londonskog East Enda. Upoznaje Mary Carr, kraljicu ženske bande Četrdeset slonica, ali i Sugar Goodsona, zloglasnog boksača i samoproglašenog cara Wappinga. Dok se muškarci bore za prevlast, Mary ih uvlači u svoje planove kako bi osigurala budućnost i sačuvala krunu.
Inspirirano istinitim pričama o borbi za preživljavanje u brutalnom londonskom East Endu 1880-ih. Jamajkanski imigrant Hezekiah Moscow ulazi u kriminalno podzemlje i uspješnu scenu boksa bez rukavica. Njegov talent privlači pozornost zloglasne Mary Carr, kraljice bande Četrdeset slonova, koja ga želi iskoristiti za svoje zločinačko carstvo. U međuvremenu, opasni boksač i samoprozvani car Wappinga, Sugar Goodson, odlučan je uništiti Hezekiaha jer njegove ambicije da se bori u West Endu prijete svemu što je izgradio.
London još nije gotov s Hezekiahom. Mary povlači sljedeći potez i sprema se bitka.