That's So Raven
Raven Baxter obična je tinejdžerica s neobičnim darom: vidovita je. No njezini uvidi u budućnost često dovedu do nevolja jer zbog njih ona i njezini prijatelji Eddie i Chelsea donose krive zaključke.