Raven's Home
Najbolje frendice Raven i Chelsea opet su skupa i odgajaju troje djece: Ravenine 11-godišnje blizance Bookera i Niju te Chelseajinog 9-godišnjeg sina Levija.
Najbolje prijateljice Raven i Chelsea opet su zajedno i pod istim krovom odgajaju troje djece! Ravenini blizanci Booker i Nia te Chelseajin sin Levi snalaze se u kaotičnom, ali zabavnom kućanstvu, gdje je česta gošća i susjeda Tess. Raven i dalje ima vizije budućnosti, no nije jedina u obitelji s tim darom – Booker je naslijedio istu sposobnost. Budućnost možda nije uvijek jasna, no bez obzira na sve, oni sve rješavaju zajedno kao jedna velika, sretna obitelj.