Maggie Simpson in "The Force Awakens from Its Nap"
U vrtiću daleko, daleko… ali ipak u Springfieldu, Maggie kreće u epsku potragu za ukradenom dudom. Pustolovina je suočava s mladim Padawanima, Sith Lordovima, poznatim droidima, pobunjeničkim ološem i konačnom bitkom protiv Tamne strane u ovom originalnom kratkom filmu koji slavi galaksiju Zvjezdanih ratova.