Loki
U seriji studija Marvel „Loki”, prevrtljivi zlikovac kojeg tumači Tom Hiddleston ponovno preuzima ulogu boga nestašluka. Radnja nove serije odvija se nakon događaja iz filma „Osvetnici: Završnica”. Redateljica je Kate Herron, a glavni scenarist Michael Waldron.
Loki putuje kroz nestajuće vremenske linije tražeći prijatelje, no ništa nije onako kako se čini.