The Tortoise and the Hare
Brzi zec vodi u velikoj utrci, ali staje kako bi ljenčario i udvarao se zečicama. Kornjača ga polako, ali sigurno prestiže i pobjeđuje, iako zec u zadnji čas pokuša pojuriti. (Dobitnik trećeg Oscara, 1933. – 1934.)