Ledena princeza
Pametno ružno pače ostvari svoj san da postaje prvakinja u umjetničkom klizanju uz pomoć fizike, osramoćenoga trenera, tri arogantne ledene princeze, roditelja i zgodnoga dečka koji vozi Zamboni.
LEDENA PRINCEZA urnebesna je i topla priča o odrastanju s omiljenom tinejdžerskom glumicom Michelle Trachtenberg. Iako žudi da postane graciozna prvakinja u umjetničkom klizanju, Casey Carlyle (Trachtenberg) oduvijek je tek neprilagođena šmokljanica. A kako je dominantna majka (Joan Cusack) gura prema vrhunskome sveučilištu, čini se da nikad neće postati elitna klizačica kakve gleda na ledu. No kad Casey uključi mozak i posluša svoje srce, posve se preobrazi. U filmu glumi i Kim Cattrall. Vesela je to i duhovita priča za cijelu obitelj.