Kraljica škole
Tinejdžeri misle da se cijeli svijet okreće oko njih i u ovoj priči cura iz grada vlada svojom školom. No njezina se obitelj preseli u predgrađe, a ona shvaća da njezina nova škola već ima kraljicu.
Lindsay Lohan glumi u KRALJICI ŠKOLE, urnebesnoj komediji o odrastanju za cijelu obitelj! Kad se Lola (Lohan) koja obožava dramiti zajedno s obitelji preseli iz središta svega u New Yorku u središte kulturne pustoši u predgrađu New Jerseyja, smatra da njezin život više nema smisla! No Lola neće dopustiti da joj itko stane na put u ostvarivanju životne ambicije: želi postati zvijezda! U ovoj filmskoj poslastici prepunoj glazbe, plesa i uzbuđenja, Lolina zabavna pustolovina neće biti glamurozna ni laka, no Lola će naučiti da stvarni život može premašiti i najluđa očekivanja!