Last Days of Gene Hackman: ABC News Special
Istražujemo posljednje dane voljenog glumca Genea Hackmana i njegove supruge Betsy Arakawe, koji su pod zagonetnim okolnostima pronađeni mrtvi u svom domu u Novom Meksiku.